Feil i Transponder Meldingsbok
I forbindelse med en oppdatering har flere brukere blitt rammet av en feil som fører til at appen henger. Om du rammes av denne feilen finnes det for de aller fleste en enkel måte å rette den på.
Når du åpner appen, velg menyen oppe til venstre (som på bildet)
Veg “pålogging” og logg ut
Logg så inn igjen
Appen skal nå virke som normalt
Hjalp ikke dette?
Om menyen oppe til venstre ikke vises eller beskrivelsen over av andre grunner ikke fungerer, så kan du følge denne steg for steg-forklaringen:
Swipe appen vekk
Slå av wifi og mobildat
Avinstallere appen
Slå av telefonen og la den være av i minimum 6 minutter
Slå på telefonen igjen og slå på enten wifi eller mobildata (den du har best dekning på)
Du skal nå kunne logge inn i appen igjen.
For alle brukere
Du kan bestandig lese meldinger på https://meldingsbok.transponder.no Feilen har ikke rammet webapplikasjonen vår. Om du fremdeles har problemer, så kontakte support-teamet på support@transponder.no