Feil i Transponder Meldingsbok

I forbindelse med en oppdatering har flere brukere blitt rammet av en feil som fører til at appen henger. Om du rammes av denne feilen finnes det for de aller fleste en enkel måte å rette den på.

  1. Når du åpner appen, velg menyen oppe til venstre (som på bildet)

  2. Veg “pålogging” og logg ut

  3. Logg så inn igjen

Appen skal nå virke som normalt

Hjalp ikke dette?

Om menyen oppe til venstre ikke vises eller beskrivelsen over av andre grunner ikke fungerer, så kan du følge denne steg for steg-forklaringen:

  1. Swipe appen vekk

  2. Slå av wifi og mobildat

  3. Avinstallere appen

  4. Slå av telefonen og la den være av i minimum 6 minutter

  5. Slå på telefonen igjen og slå på enten wifi eller mobildata (den du har best dekning på)

Du skal nå kunne logge inn i appen igjen.

For alle brukere

Du kan bestandig lese meldinger på https://meldingsbok.transponder.no Feilen har ikke rammet webapplikasjonen vår. Om du fremdeles har problemer, så kontakte support-teamet på support@transponder.no